mandag 26. juli 2010

The Origin



Kategori: Se HVA JEG SKULLE SAGT

9 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Ja, da flyr de avsted ser det ut til :) Her har du vært på rett sted til rett tid.... Flott fangst dette!

Sirenia sa...

Du fanger så flotte motiv og lager så gode stemninger i dem Rune!
Jeg har mye å lære av deg på flere plan..smiler..

Rune sa...

Mange takk for kommentarer. Denne bloggen har jeg nok neglisjert litt i det siste, men jeg kommer sterkere tilbake etter hvert.
@ Sirenia,
Morsomt at du fant veien hit. Vi lærer jo av hverandre, her og der. Jeg husker at du også er glad i å fotografere, og kan absolutt anbefale en slik billedblogg - også greit å ha som en slags kronologisk minnebok.
Vi snakkes :-)

Anne sa...

Nydleige blder på bloggen din, kost meg her en god stund jeg nå :-)

tusen sa...

Heldig med den!
Vakkert.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Psst... lad kamera ditt da så vi får se noe til deg igjen her :)

Rune sa...

Hei, Anne, tusen og Rune.
Mange takk for hyggelige hilsener :-)

Kameraet skal nok lades, ingen tvil - det er dette med prioriteringer av tid... beklageligvis litt for mye å henge fingrene i om dagen. Men det roer seg litt lenger ut på høsten, tror jeg ... og vi snakkes etter hvert. Det ser jeg fram til :-)

emmieverlasting sa...

Så flott bilde! Herlig at blomstene har samme farge som ballongen :o)

SKIZO sa...

Thank you for sharing
This fabulous work with us
Good creations